Subject: FW: Palve / Vanatalu ja Vanaalu tehnopark juurdepääs
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 08:36:35 +0200

Palun reg

From: Mart Pops <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 11:31 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Elvis Tõnnison <[email-masked]>; Andrus Umboja
<[email-masked]>
Subject: Palve / Vanatalu ja Vanaalu tehnopark juurdepääs

Tere !

Rääkisime telefoni teel. Vallavalitsuses on koostamisel vastuskiri Loo
küla Vanatalu ja Vanaalu tehopark omaniku esindajale ja omanikule mille
sisu on Vanatalu ja Vanatalu kinnistutele juurdepääsu küsimus.

Palume järgmist infot mis on vajalik valla seisukoha edastamisel.

Juurdepääsu variante kinnistule kaaluti teadaolevalt TRAM- i tellitud
eelprojekti menetluse raames.

Palume infot ja dokumente,  kes olid kaasatud ja kas kinnistute omanik
Mati Tuul esitas vastuväiteid või arvamust kavandatud lahendusele.

Samuti palume antud eelprojekti materjale

(kolleeg Maike Heido edastas alltoodu info)

2023. aastal on valminud riigitee rekonstrueerimise eelprojekt „Riigitee
nr 1 (E20) Tallinn-Narva

km 16,7-26,5 Maardu – Jägala lõigu eelprojekt. Teeprojekt. Töö nr P21014“
(koostanud Selektor

Projekt OÜ; edaspidi projekt). Projekti eesmärgiks on põhimaantee nr 1
(E20) Tallinn – Narva km

16,7-26,5 liiklusohutuse taseme tõstmine ja sõidusujuvuse tagamine.

Eelprojekti koostamisel lähtuti eskiisist ja lahendati põhimaantee
rekonstrueerimine sh

liiklussõlm, kõrvalmaanteed, ristmikud, kogujateed, jalgratta- ja
jalgteed, mh on lahendatud

alternatiivsed juurdepääsud kinnistutele. Põhimaanteel on kavandatud
likvideerida mahasõidud ja

asendada juurdepääs põhimaanteele liiklussõlme kaudu, kavandades selleks
vajalikus mahus uusi

kohalikke teid ja ühendusi.

Juhime tähelepanu, et riigitee projekti realiseerimisel likvideeritakse
liiklusohutuse kaalutlustel

kõik trassikoridori alasse jäävad mahasõidud elamutele k.a juurdepääs
riigiteelt km 20,445. Uued

juurdepääsud kinnistutele tagatakse kohalike teede või perspektiivsete
kogujateede kaudu

Lugupidamisega

Mart Pops

ehituskontrolli peaspetsialist

Jõelähtme Vallavalitsus

tel 605 4883

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.